Turinys
Kalendorius
Gegužė 2024
Pr A T K P Š S
29301 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
<< < -- > >>

Draugai
Pagalba

Baimės tikimybė

Vienas iš teigiamų dalykų atliekant didelius statymus su monstrais, blefais ar semi-blefais yra tai, ką mes vadiname baimės tikimybe. Jūsų varžovai žinos, kad galite sustumti visus turimus žetonus (ir dažniausiai padengsite visus varžovo žetonus) bet kokiu momentu. Šis suvokimas turi neabejotiną poveikį kitiems žaidėjams.

Geri turnyrų žaidėjai nuolat skanuoja stalą dėl lengvų ženklų. Idealus taikinys yra taip vadinamas, silpnai uždaras žaidėjas. Šio tipo žaidėjus lengva perskaityti, nes jų žaidimas tiesus. Jeigu toks žaidėjas atlieka statymą, jis greičiausiai kažką turi. Jeigu tikrina – neturi nieko ir pasiruošęs nusimesti į statymą.

Kiekvienas žaidėjas du iš trijų karto nieko nesuporuoja iškritus bendrosioms kortoms, o tai reiškia, kad stiprus žaidėjas daugiau nei trys kartus iš keturių galės pavogti banką. Jeigu silpnas žaidėjas neatsakys į statymą iškritus bendrosioms kortoms su ne mažesne nei aukščiausia pora, jis nusimes į statymą didžiąją turnyrinę laiko dalį. Tokio tipo žaidėjas taip pat neatlaikys spaudimo, jeigu vėlesnėje partijos stadijoje iškris baisioji korta, pavyzdžiui trečia vienodos spalvos korta, o Jūs atliksite įtikinantį statymą po tokio varžovo tikrinimo. Toks žaidėjas taip pat idealus, kai norėsite vogti privalomuosius statymus.

Dar daugiau, šie žaidėjai yra konservatyvūs ir retai atliks kėlimus ar permušimus, todėl jie nekelia jokios grėsmės. Jūs tiesiog turite spausti juos ir nukauti.

Iš kitos pusės, toks žaidėjas, kuris rodo norą viską sustumti ankstyvoje turnyro fazėje, gali būti pavojingas. Tokio tipo žaidėjai nėra tie varžovai, iš kurių norėtumėte vogti, nes jie bebaimiai ir nesidrovės atlikti permušimą arba visko sustūmimą.

Sudoroti nepastovius, nenuspėjamus varžovus yra tikras iššūkis net geriausiems turnyrų guru, nebent ekspertas turi stiprias kortas su kuriomis gali paspęsti spąstus. Profesionalas nebandys daug vogti, tačiau jis bandys kitokius žaidimo stilius, pavyzdžiui atvirkštines vagystes (pakels statymus iš vagiančiosios pozicijos su stipriomis kortomis) ir pabandys prigauti agresyvųjį varžovą. Visumoje, profesionalas stengsis išvengti kontaktų su agresyviais varžovais, kurie gali padaryti žalos.

Kiti žaidėjai taip pat stengiasi išvengti žaidimo su agresyviais ir bebaimiais varžovais. Nebent jie turėtų stiprias kortas. Toks jaudinimasis dėl agresyvių varžovų ir yra baimės tikimybė. Po to, kai agresyvus žaidėjas sustumia visus savo žetonus, visada žinosite, kad bet kokiame kitame banke, sekantis statymas ar kėlimas gali būti iš visų turimų žetonų.

Steve Heston pabrėžia, jog kritinė pasikartojanti tema beribiame Hold‘em yra ta, kad turnyrų žetonų vertė yra nelinijinė. Tai analogija žaidimui, kai Jums reikia išsigryninti žetonus pagal išmokėjimų skalę. Pavyzdžiui, vienas žetonas vertas 100 dolerių, du žetonai verti 190, trys žetonai – 279 ir taip toliau. Šiuo atveju, žmonės išlieka labai racionaliais ir uždarais atliekant atsakymus į didelius statymus. Kai jie tampa uždari, Jums reikėtų tapti agresyviu.

Baimės tikimybė yra galingas turtas, kurį turite turėti savo pusėje. Tai sustabdys chronišką privalomųjų statymų vagį ir sumažins vagysčių bandymus konkrečios partijos eigoje. Naudojant efektyviai, baimės tikimybė padeda žaidėjui kontroliuoti ir dominuoti stalą. Kuo didesnį žetonų kiekį toks žaidėjas sukaups, tuo didesnis ginklas taps jo žetonai ir padidės baimės tikimybė.

Labai sunku būti efektyviu beribiame Hold'em, kai baiminamasi bankrutuoti, o varžovas demonstruoja tokią drąsą. Jeigu mokėsite įbauginti varžovus, kol kaupsite žetonus, turėsite puikias galimybes pasiekti apmokamas vietas.

Susiję straipsniai

Komentarai

aaa