Turinys
Kalendorius
Gegužė 2024
Pr A T K P Š S
29301 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
<< < -- > >>

Draugai
Pagalba

Nusimetimo tikimybė

Kai Jūs atliekate statymą arba kėlimą, lieka du keliai laimėti. Arba laimite banką iš karto, kai visi varžovai nusimeta turimas kortas arba pademonstruojate stipriausią surinktą kombinaciją, kai visos kortos atverčiamos.

Kai atliekate atsakymą, nelaimite iš karto. Atsakant kiekvieną kartą partijoje reiškia tik vieną kelią laimėti – pademonstruoti stipriausią kombinaciją.

Kortų nusimetimas, savaime suprantama, panaikina bet kokias pretenzijas į banką. Kad ir kokią vertę turėjote, bankas, dėl kurio buvo varžomasi, pradingo. Jūs pasidavėte.

Hold'em pokeryje kelios partijos gali būti svarbios, kol visos kortos dar nepadalintos. Tarkime, Jūs turite KK, o bendrosios kortos – K95 įvairiaspalviai. Jūsų varžovas turi 76s ir gali laimėti tik pataikęs į pilvą, tai yra gavęs 8, su sąlyga, jog Jūs nepagerinsite turimos kombinacijos. Arba turn ir river iškris 3 – 4. Varžovo situacija silpna, tačiau jis turi 15 procentų tikimybę laimėti pasibaigusią partiją. Šis 15 procentų rodiklis yra varžovo banko vertė. Jeigu atliksite statymą, iškritus bendrosioms kortoms, varžovas praras tokią vertę.

Banko vertė yra tikėtina banko vertė iki partijos pabaigos, kai nebuvo atliekama papildomų statymų. Nusimetimo tikimybė yra prarasta banko vertė.

Štai kitas pavyzdys: Jūs turite AKo, o bendrosios kortos – A98 įvairiaspalviai. Varžovas turi 76. Taigi aukščiausia pora prieš galimą pirkimą į eilę. Jūsų varžovas turi maždaug 34 procentus banko vertės. Jeigu atliksite statymą šioje partijos stadijoje, varžovas negalės pelningai tęsti žaidimo. Jis praras savo 34 procentus, o Jūsų dalis padidės nuo 66 iki 100 procentų.

Dažnai galima varžovą priversti nusimesti geresnes kortas. Gauta vertė, kai varžovas priverstas nusimesti kortas, yra esminė. Po visko, jeigu kortos buvo ką tik padalintos, tokiose situacijose Jūs pralaimėsite daugiau nei laimėsite. Tačiau priversdami varžovą nusimesti geresnes kortas, Jūs neigiamą vertę konvertuosite į teigiamą grąžą. Turėti nusimetimo tikimybę savo pusėje yra nepaprastas turtas beribio Hold'em turnyruose. Tai yra viena iš priežasčių, kodėl agresyvūs žaidėjai laimi turnyrus – jie visada pasitelkia nusimetimo tikimybę, kuri dirba jiems.

Nesupraskite klaidingai. Nesakome, kad netaisyklinga dažnai nusimesti. Pavyzdyje, mes pateikėme pirkimo į pilvą ir set situaciją iškritus bendrosioms kortoms. Būtų kvaila, žaidėjui, turinčiam tik pirkimą į pilvą tęsti žaidimą susidūrus su pusės banko dydžio statymu ar didesniu. Nebent abu žaidėjai turi didelius kiekius žetonų ir atvirkštiniai šansai pateisina atsakymą. Nusimetimas dažniausiai bus taisyklingas žaidimas. Šalia to, panašiose situacijose, bus taisyklinga nusimesti labai stiprias kombinacijas, kai turėsite gerą varžovo analizę ir busite įtikintas, kad esate pralenktas. Visumoje, gerai turėti kuo didesnę nusimetimo tikimybę savo pusėje ir tai reiškia dažnesnį statymų ir kėlimų atlikimą nei tik atsakymus.

Mes taip pat tikime, ir tai yra pagrindinė šios knygos mintis, kad beribiame Hold'em, ypatingai gyvuose turnyruose, didžioji dalis žaidėjų žaidžia per daug uždarai ir nusimeta per daug dažnai. Tai tikra tiesa vėlesnėse turnyrų stadijose, kai žaidėjai pradeda dažnai stumdyti visus turimus žetonus neiškritus bendrosioms kortoms.

Visumoje, kuo didesnis statymas (arba kėlimas), tuo didesnė nusimetimo tikimybė. Šios taisyklės moralas būtų, kad statymai stumiant visus žetonus gali pasirodyti labiau įtartini, nei banko dydžio arba mažesni statymai. Kai varžovas suvokia, jog Jūs žaisite iš visų turimų žetonų bet kokiu atveju, Jūs išvystysite kitokios rūšies tikimybę – baimės tikimybę.

Elky komentaras apie nusimetimo tikimybę: "Beribio Hold‘em pokeris apima dvi esmines koncepcijas: nusimetimo tikimybę ir baimės tikimybę. Bet kokiu momentu turnyre, žaidėjas gali stumti visus žetonus, kad įbaugintų savo varžovą, kuris dažnai nusimes geriausią kombinaciją. Bet kokiu atveju, lemtinga suprasti stalo dinamiką, analizuoti savo varžovų diapazonus, ir nuolat atkreipti dėmesį į žetonų kiekius. Jeigu Jūsų įvertinimas ir nuosprendis yra geri, Jūs dažnai būsite tas, kuris priversite varžovą nusimesti geresnes kortas, sustūmus visus žetonus.

Šalia to, stumiant visus žetonus perduosite savo varžovams įbauginimo žinutę, kuri dažnai Jums leis laimėti daugiau bankų ilgesniame laikotarpyje. Šis ženklas leis Jums kontroliuoti stalą. Nematoma kova su agresyviais varžovais dėl stalo kontrolės yra dažniausiai esminė dėl turnyro sėkmės. Galimybių suradimas, varžovų savimi pasitikėjimo sumažinimas ir paskatinimas nedalyvauti bankuose, kuriuose Jūs dalyvaujate, leis Jums tapti stalo kapitonu."

Susiję straipsniai

Komentarai

aaa